Praktisch cadeau: handgereedschap voor de kerst

Wie er heel vroeg bij is, is er 's zomers al mee bezig, de meesten echter pas tegen het einde van de herfst of zelfs pas vlak voor de kerst, maar op enig moment komt de vraag: wat schenk ik mijn geliefden dit jaar? En niet alleen praktisch maar vooral ook hoogwaardig alternatief voor het jaarlijkse standaardpakket van SOS-geschenken "stropdas, overhemd, sokken" wordt geboden door handgereedschapfabrikant Wiha Werkzeuge uit het Zwarte Woud. Voor de advents- en kersttijd gehuld in een feestelijke look: de Wiha handgereedschap-geschenkideeën en -adventskalender.

Schonach, oktober 2016 — wie er heel vroeg bij is, is er 's zomers al mee bezig, de meesten echter pas tegen het einde van de herfst of zelfs pas vlak voor de kerst, maar op enig moment komt de vraag: wat schenk ik mijn geliefden dit jaar? En niet alleen praktisch maar vooral ook hoogwaardig alternatief voor het jaarlijkse standaardpakket van SOS-geschenken "stropdas, overhemd, sokken" wordt geboden door handgereedschapfabrikant Wiha Werkzeuge uit het Zwarte Woud. Voor de advents- en kersttijd gehuld in een feestelijke look: de Wiha handgereedschap-geschenkideeën en -adventskalender.

Aantrekkelijk verpakt, zijn de aanbiedingen van Wiha slimme, innovatieve en ergonomische handgereedschapoplossingen, die de ontvanger van nut zijn bij zijn of haar professionele werkzaamheden, maar die ook de ambitieuze doe-het-zelver zal weten te waarderen. In plaats van zachte chocolade kunnen deze "staalharde helpers" de nieuwe eigenaar de meest uiteenlopende boodschappen overbrengen rondom de feestdagen: "Met het juiste gereedschap gaat alles meteen veel beter!" of "Veel succes, aanpakken maar!" of gewoon "Goed gewerkt, houden zo!". Geschenken met betekenis – dat is weer eens wat anders. De exclusieve setconfiguratie van de gelimiteerde "Special Edition"-versie met 24 topkwaliteit handgereedschappen omvat naast verschillende schroevendraaiers van de series SoftFinish electric en PicoFinish® electric, bijvoorbeeld ook diverse VDE-geteste tangen, afstripgereedschappen, een spanningszoeker, 12 bits in de Wiha FlipSelector met bithouder, een schakelkastsleutel en de slimme magazijnbithouder Stubby. Een Sortimo L-Boxx is inbegrepen om de gereedschappen geordend te kunnen opbergen. De set omvat zo een gerichte, op de gebruiker afgestemde selectie van professioneel handgereedschap – perfect voor elektriciens en ambitieuze doe-het-zelvers die waarde hechten aan veiligheid en hun eigen welzijn.

De nieuwe eigenaars van de "Standaard"-variant kunnen zich na het openen van alle 24 deurtjes verheugen over een complete gereedschapset van stiftsleutels, SoftFinish®- en PicoFinish® schroevendraaiers, een instrumentmakerszijkniptang en een bitset in de FlipSelector. 23 kleine helpers waarmee elke gangbare klus kan worden geklaard. Het "ultieme" gereedschapetui biedt ten slotte op kerstavond de passende opbergoplossing voor de complete inhoud.

Als kerstgeschenk biedt Wiha daarnaast drie speciaal samengestelde geschenkdozen aan: de plaats- en tijdbesparende XLSelector bitbox met verschillende bits, bithouder en bitratel voor krachtig schroeven. Een 14-delige SoftFinish-geschenkset met schroevendraaiers van verschillende maten en met diverse profielen, twee Stubby-uitvoeringen en een Soft-Finish-flesopener als "kers op de taart". Het gepatenteerde en door de AGR e.V. (Aktion Gesunder Rücken e.V.) aanbevolen ergonomische handgreepconcept belooft hand- en spierontziend werken en een duidelijke efficiencyverhoging bij het werken. De ideaal voor modelbouw-, fijnmechanische en elektronicawerkzaamheden geschikte 65-delige MicroBit-set dekt met zijn bitassortiment alle gangbare, kleine profielmaten af. De eveneens in het pakket inbegrepen ESD precisiehandgreep is zeer geschikt voor schroefwerkzaamheden aan gevoelige en elektrostatisch geladen delen, terwijl de bitratel krachtig schroeven mogelijk maakt op de meest krappe plaatsen. Alle pakketten zijn klaar om cadeau te geven verpakt in een hoogwaardige geschenkdoos.

De adventskalender en geschenkpakketten van Wiha zijn verkrijgbaar in de vakhandel. Via www.wiha.com kan worden gezocht naar de dichtstbijzijnde vakhandel.