Wiha belooft innovatiehoogtepunten & optimale bediening van handel en professionals door beurssplitsing van Tools&Tools

Schonach – Wiha, dat in 2014 voor het eerst bekroond werd met de MX Award voor "Beste MKB-bedrijf in Duitsland",  zal van 29-01 tot 02-02-2015 vertegenwoordigd zijn op de Tools&Tools-beurs in Brussel met een eersteklas innovatieprogramma. De bezoekers kunnen zich daarbij laten overtuigen door prijswinnende handgereedschapoplossingen binnen een omvangrijk assortiment. Het Belgische Tools&Tools stelt handelaars en professionele gebruikers in staat om dankzij een gedeelde beursorganisatie op optimale wijze doelgerichte informatie uit te wisselen. Twee dagen handel, twee dagen professionele gebruikers - Wiha verheugt zich op de dubbele beurs en staat al in de startblokken.

Prijswinnaars voor elke smaak: iTorque, Magazijn-Bithouder Family LiftUp & BiCut-tang
In het afgelopen jaar heeft Wiha haar topprogramma voor aanhaalmomenten al gecompleteerd met de mechatronisch geavanceerde en drievoudig bekroonde iTorque. Klantgerichtheid en functionaliteit staan bij Wiha zoals altijd weer voorop. De meest hoogwaardige materialen, een eenvoudige en efficiënte bediening en bovenal een in detail doordachte technologie met alle verfijnde details die zorgen dat professionals succesvol kunnen werken. Met het Wiha iTorque-systeem zijn exacte, juiste en veilige schroefverbindingen met het juiste aanhaalmoment gegarandeerd en tegelijkertijd heel eenvoudig.

In 2014 worden de Magazijn-Bithouder LiftUp na de "if product design award 2014" ook met de "Red Dot: Best of the Best 2014" bekroond, voor hoogste ontwerpkwaliteit en baanbrekend design. De bijzondere "clou" zit 'm in de handgreep: deze bevat een compact wisselbitjessysteem voor standaard- en slimBits. Ook bekroond met een "Red Dot" voor hoge ontwerpkwaliteit werd de nieuw ontwikkelde tang BiCut, een zeer krachtige en sterk presterende zijkniptang in één. Gebruikers kunnen met een druk op de knop hetzelfde resultaat bereiken met de helft van de vereiste handkracht of voor 200% meer kracht zorgen.

De Wiha TriCut-tang - een proefexemplaar voor meer efficiëntie
Het nieuwe multitalent TriCut neemt zowel de functie van de zijkniptang, een striptang en een isolatietang over en maakt het mogelijk om ergonomisch te werken aan kabels. In het bijzonder in nauwe ruimtes wordt het werken dankzij deze innovatie een nieuwe ervaring.

De Wiha Maxx-Tor bitjes, de "CentroFix-familie" en de "MagicFlip Force", de bithoudergeneratie 2014 bestaat uit geavanceerde oplossingen die het programma van Wiha ideaal completeren. De beursbezoekers kunnen zich op Tools&Tools 2015 laten inspireren en overtuigen door ideeën van gereedschapsfabrikanten uit het Zwarte Woud in het zuiden van Duitsland.

De gereedschapsbeurs die in Brussel plaatsvindt, zal met meer dan 100 standhouders en een geschat aantal van 10.000 bezoekers de ideale ontmoetingsplek zijn om zich te laten informeren over de nieuwste trends, ontwikkelingen, innovaties en het brede aanbod aan gereedschappen voor industrie en handwerk.

Het Wiha-team verheugt zich op uw bezoek aan hal 1.

Persbericht: Wiha Werkzeuge op de Tools& Tools 2015 in Brussel - Verbeterde efficiëntie dankzij prijswinnende innovaties